Monday, July 15, 2013

Nakit, prsten

 Prsten u snu predstavlja vašu vezanost za neke neriješene probleme. Ako stavljate nekome prsten na prst radi se o vašoj vjernosti i požrtvovanosti za porodicu. Za to vam treba odati priznanje, jasno stavite na znanje koliko vrijedite.
 Prsten takođe znači da vam neko nameće obaveze ili ih vi sami namećete. San vam govori da ne prihvatate više stvari nego što je u vašoj mogućnosti da ostvarite. Jednostavno nemojte raditi ono što vam otežava život.
 Ako sanjate da ste izgubili prsten, vjerovatno se ne ponašate pošteno prema nekome iz svoje okoline i kršite neki dogovor. Budite iskreni prema sebi, iz snova možemo naučiti dosta stvari o sebi samima.




Sanjao sam da se dve ogromne slike devojke koja mi se svidja nalaze na zidu , ona ima nekakvu maramu na licu , vide joj se samo oci ali ja znam da je ona , kosa joj je ljubicaste boje , inace zivi daleko pa me to u snu cinilo jos srecnijim sto dolazi ili je dosla, kao da je tu negde ali je ne vidim , samo je iscekujem


sanjao sam kako vozim bebu u kolicima i svo vreme dok hodam ljubim je po glavi u jednom trenutku nailazi neka osoba koju znam ali ne mogu da se setim ko je to i udara bebu po glavi a ja stanem ispred bebe i pocnem da je branim


U poslednje vreme sanjam bivseg decka sa kojim sam bila u vezi skoro 3god..Sanjam da smo se pomirili ali uvek stoji neko izmedju nas..ili moj sadasnji decko ili njegova sadasnja devojka..sinoc kad sam ga sanjala,ljubili smo se da njegova devojka ne vidi i govorio mi je kako ce je ostaviti da bi mi ponovo bili zajedno,jer me nije zaboravio..sta to moze da znaci?Zbunjena sam,ne razumem nista


Sanjala sam da se upoznajem sa momkom koji mi se svidja... On je dosao do mene, nasmijao se i pruzio mi ruku i zvao me da idem sa njim... (inace nikada se nismo upoznali uzivo)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts