Thursday, February 12, 2015

Noćne more

Evo ovako: sanjao sam moju simpatiju, nisam joj video lice ali ima istu kosu i jako slicno ponasanje. Svuda sam je trazio i kada bih je nasao ona bi nestala, i tako jednom naidjem na nju i konacno ona resava da mi iskaze ljubav, sedela je na klupi i cekala me. Tako krenemo mi, pricamp nesto i ja je ostavim na sekundu posto sam trebao nesto da uradim (nzm ni sam sta) i kada sam se vratio ona je samo nestala. Bio je dan ako vam pomaze Sve mi se to desilo. Izjavila mi je ljubav, isto kao i u snu ali ima razloga zbog za koji ne zeli da mi kaze koji je sprecava da bude sa mnom. Barem ne jos, cekamo da se taj razlog resi. Nadam se da se necemo rastati kao u snu. 




Ja sam sanjala moju pokojnu babu. sanjala sam da sam na njenoj sahrani i da jecam i kao neko je dosao i rekao da ko god ju je voleo neka stane oko nekog kruga koji su nacrtali oko sanduka i ja sam stala i kao trebalo se napisati nekoliko raxloga zbog cega smo je voleli i videla sam da dam ja imala najduzu listu. I osobe koje su najvise plakale su bile ja i moj brat od ujaka(dok je bila ziva svi smo znali da je njega najvise volela iako sam ja najvise dolazila kod nje,valjda zato sto je musko,ne znam). I treci deo sna svi koji smo bili na sahrani penjemo se na jedno brdo gde bi trebalo da lezi njeno telo i samo ja i taj brat uspevamo da dodjemo i oboje placemo i ujednom momentu dok sam je obilazila ona je otvorila oci, ustala i sela. Obo je smo zavristali i zagrlili se. A ona ko da je nesto htela da kaze, ne secam se, jer sam ja pocela da pricam i rekla sam kroz plac: samo da znas da te volim jako puno, najvise na svetu.. i tad sam se probudila.

Sanjam da gledam u ogledalo,ali kroz njega vidim drugu prostoriju. Hodnik. Pri dnu ogledala vidim obrise neke osobe,koja drzi dete. Priblizavam se da vidim,i ugledam bivseg verenika, nasmejanog. Iznenadila sam se,i tu trgnula iz sna.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts