Monday, June 23, 2014

Šta znači sanjati pad s prozora, krova, balkona, terase.

Molim objasnjenje,sanjala sam da sam sa prijateljima ispred kuce,u jednom trenutku mi prijatelj kaze:ej pazi ovo,ja se okrenem i preko puta ceste (znaci kod susjeda s preke strane ceste,kojeg ni neznam u stvarnom zivotu) gore u potkrovlju na prozoru stoje otac i kci.kci onako sjedi blizu prozora i samo sam vidjela kako ju je otac u jednom trenutku gurnio sa prozora i ona je pala i polomila se cijela. 

Prijatelji i ja trcimo do te cure da joj pomognemo.dok ju moj prijatelj unosi u kucu ja pitam oca njezinog:jel ti zao barem?on odgovara:ni malo! Nakon toga 2,3 ljudi bacaju svoju djecu iz ruku po ulici.znaci doslovno sam vidjela kako covjek drzi svoje dijete u rukama i baca ga na cestu.. san je bio odvratan!molim Vas pomoc sto bi to znacilo tako masovno bacanje djece (doduse ova djevojka s prozora nije bila doslovno malo dijete).izmedju ostalog prije toga sam sanjala da se sprema kraj svijeta,ja sam se s tim pomirila i odlazim na neko mjesto osamljeno u gradu gdje cu umrijet u miru.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts