Wednesday, January 21, 2015

Seks u snovima značenje

Sanjala sam da se nalazim u svojoj sobi koja nije slicna njoj. U snu je to bila moja soba. Kroz balkon je usla zena sa kojom sam pricala jako dugo i kao da me zalila sve vrijeme. Nakon toga je usla druga zena koja se prema meni ruzno ophodila. Nastavila me vrijedjati i oduzimala mi je strpljenje. Izbacila sam je. Sama u sobi sam se krenula samozadovoljavti. Kroz balkon je usao neki momak koji mi nije bio ni sekunde atraktivan ali zbog neke xy potrebe sam se bacila na njega cak iako me pokusavao upozoriti na mnoge stvari koje su se pripremale. Kao neku prevaru se spremali ljudi koji me znaju. Imala sam odnos sa tim momkom i osjetila sam svaku bol. A inace u stvarnom zivotu sam djevica. Nakon sexa koji je izgledao ocajno bila sam sretna. Kada je izasao plakao je. Tada sam vidjela neko auto ispred kuce i sjetila sam se da sam ga jos jednom vidjela. Osjetila sam da nesto nije uredu. Nazvala sam najbolju jaranicu i rekla joj a nazove policiju a zatim ponijela noz i skocila kroz balkon.

Potisnuta želja za seksom samo je jedan od pokazatelja unutrašnjeg psihičkog stanja. 

Neophodno je izvršiti korjenite promjene u seksualnom život.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts