Sunday, June 2, 2013

Vampiri, demoni, đavo, vještice - značenje snova

 Evo, u postu pod imenom pakao, započela sam priču o tome kako različite religije gledaju na pakao. Tamo su budisti i kineske i japanske religije. Koga zanima http://sanjati-sanovik.blogspot.com/2013/06/pakao.html.  

Ovdje ću posvetiti pažnju hrišćanstvu i judaizmu. Iz hrišcanskog pakla nema spasa za one koji ne vjeruju u Isusa. Neki vjeruju da pakao slijedi poslije smrti, a neki poslije sudnjeg dana. Kad bih ja birala, izabrala bih ovo drugo, jel'te.

 U judaističkom paklu možeš ostati najviše godinu dana. Ako se popraviš ideš u nešto bolje, a ako se ne popraviš, ponovo se rađaš. Ovako, laički, izgleda da ne smatraju da je ovaj život baš nešto, ali ako vas zanima više, pitajte gugl.

 Ostali su islam i hinduizam, u sljedećem postu. http://sanjati-sanovik.blogspot.com/2013/06/sanjati-mrtvace-groblje-grob-smrt.html

Želim da podijelim ono što sam doživio, iskustva su jasna i živa. Bio sam u paklu. Shvatio sam da pakao postoji. Postoji sedam regiona, svaki odgovara po jednom smrtom grijehu. U okviru svakog regiona postoje podregioni i zavisi u koji ćeš ici od toga koliko si loš.

 No, šta je zapravo pakao? Sve religije imaju neku vrstu mjesta za patnju, i svaka ga tumači na različite načine, kojima je ipak nešto zajedničko. Prvo što mi pada na pamet je da moraš biti mrtav. Evo, pošto ja ne vjerujem u pakao, pogledaću malo po internetu, pa ću napisati neka svoja zapažanja.

 Budisti su blagi, pakao je privremen, tu si dok se ne riješiš negativne energije, a onda reinkarnacija. Evo sad gledam, kod kineza i japanaca se takođe možeš izvuci, preko nekih štednih knjižica ili kako već, neka pročita koga zanima.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts